Inpassingsplan windpark Horst en Telgt vastgesteld

Op 2 juli 2024 stelden Provinciale Staten van Gelderland het inpassingsplan voor het windpark Horst en Telgt gewijzigd vast. Dit maakt de bouw van vijf windturbines mogelijk, langs de A28 bij Ermelo en Putten. Van 12 juli tot en met 22 augustus 2024 kan beroep worden ingediend.

Beroepstermijn

Van 12 juli tot en met 22 augustus 2024 kan op alle besluiten voor het windpark een beroep worden ingediend. Via een beroep kunt u aangegeven als u het niet eens bent met dit besluit.

De stukken zijn digitaal te vinden via www.gelderland.nl/windparkhorstentelgt. U kunt de stukken ook op papier bekijken in de gemeentehuizen van Ermelo en Putten en het Huis der Provincie in Arnhem. Hiervoor is een afspraak maken gewenst. Direct betrokkenen ontvangen van Provincie Gelderland een persoonlijk bericht meteen nadat de stukken ter inzage liggen.

Provincie Gelderland

www.gelderland.nl/windparkhorstentelgt