De verkenning naar een Zuidelijke ontsluitingsweg

In opdracht van de Puttense gemeenteraad verkent de gemeente Putten een zuidelijke ontsluitingsweg, tussen de Nijkerkerstraat (N798) en de Voorthuizerstraat (N303). Deze verkenning maakt onderdeel uit van een breder pakket aan onderzoeken om Putten in de toekomst goed leefbaar en bereikbaar te houden. Naast studies op het gebied van geluid, ecologie en mobiliteit vormt participatie met inwoners en belangenorganisaties een belangrijk aspect van deze verkenning. Op 29 en 30 augustus 2024 zijn er informatiebijeenkomsten in De Aker. Doel van de avonden is terugkoppelen wat er is opgehaald en onderzocht én het presenteren van het beoogde tracé (route) voor de zuidelijke ontsluitingsweg. De besluitvorming vindt naar verwachting plaats tijdens de gemeenteraadsvergadering op 28 november 2024.

Aanmelden voor informatiebijeenkomst op 30 augustus

Presentatie voorkeurstracé Zuidelijke Ontsluitingsweg