Denk mee over ouderenbeleid in Putten

De bevolking in gemeente Putten vergrijst snel. Er zijn al regelingen, zoals de Wet maatschappelijke ondersteuning en het mantelzorgbeleid, maar we willen weten wat er beter kan. Daarom maakt gemeente Putten een plan voor het ouderenbeleid.

Bijeenkomst voor inwoners

Heeft u veel contact met ouderen en wilt u meedenken over dit plan? Kom dan naar de bijeenkomst op 26 november van 19.30 tot 21.00 uur bij Woonzorgcentrum Elim, Engweg 46. Deze bijeenkomst is voor alle inwoners die met ouderen te maken hebben.

Bijeenkomst voor mantelzorgers

Bent u mantelzorger en wilt u ook meedenken over het plan? Ook voor u organiseert gemeente Putten een aparte bijeenkomst. Dit is op 14 november 2024 van 10.00 tot 12.00 uur in het gemeentehuis van Putten.

Aanmelden

U kunt zich aanmelden door een e-mail te sturen naar info@putten.nl of via de website van de gemeente via www.putten.nl/ouderenbeleid en www.putten.nl/mantelzorgers. Aanmelden kan tot 1 november 2024.

Wat gebeurt er met uw ideeën?

De gemeente verzamelt alle inbreng van de bijeenkomsten en neemt deze mee in het ouderenbeleid. Uiteindelijk beslist de gemeenteraad over het plan. Zodra het klaar is, ontvangt u bericht.

Vragen?

Gemeente Putten