Denk mee over Ouderenbeleid in Putten als mantelzorger

De komende jaren vergrijst onze bevolking snel, ook in gemeente Putten. Er zijn al wel regelingen voor ouderen, zoals de Wet maatschappelijke ondersteuning, of zinvolle dagactiviteiten voor mensen met (beginnende) dementie en ook het Mantelzorgbeleid. Maar we willen nagaan wat er ontbreekt of wat beter kan. Hiervoor wil gemeente Putten een plan maken: het Ouderenbeleidsplan.

Waar en wanneer?

U bent mantelzorger en kunt meedenken over het ouderenbeleid. Daarom organiseert gemeente Putten op 14 november 2024 van 10.00 tot 12.00 uur een bijeenkomst voor mantelzorgers uit de gemeente Putten. Deze bijeenkomst vindt plaats in het gemeentehuis van Putten.

Wilt u deelnemen?

Meld u aan door een e-mail te sturen naar info@putten.nl of door te klikken op onderstaande knop.

Aanmelden bijeenkomst ouderenbeleid

Aanmelden kan tot 1 november 2024.

Wat gebeurt er met uw inbreng?

Naast deze bijeenkomst is er ook nog een bijeenkomst voor andere inwoners van Putten die mee willen denken over dit plan. De inbreng van beide bijeenkomsten verwerken we in het ouderenbeleid. Uiteindelijk beslist de gemeenteraad over het plan. U krijgt bericht zodra het plan klaar is.

Heeft u vragen?

Neem dan contact op met Alex Hagenbeek van de Afdeling Samenleving van gemeente Putten. Dat kan via een e-mail: info@putten.nl of telefonisch via: (0341) 359 622.