Wekelijkse e-mailnieuwsbrief

Elke woensdag een compact overzicht in uw mailbox

Meld u nu aan voor de digitale nieuwsbrief van de gemeente Putten. De nieuwsbrief wordt wekelijks op woensdag verzonden. U ontvangt de nieuwsbrief per e-mail. Wij vragen alleen uw voornaam, achternaam en e-mailadres. Wij gebruiken deze gegevens om de nieuwsbrief persoonlijk naar u te kunnen versturen. Uw gegevens worden veilig opgeslagen en niet gebruikt voor andere doeleinden dan de digitale nieuwsbrief van de gemeente Putten.

Aanmelden nieuwsbrief

U kunt ook op andere manieren op de hoogte blijven van besluiten van de gemeente Putten en wat er gebeurt in uw directe woon- en leefomgeving. Lees bijvoorbeeld onze gemeentelijke informatiepagina's in huis-aan-huisblad De Puttenaer of abonneer u op onze e-mailnieuwsbrief. Ook posten wij wekelijks meerdere berichten op social media: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn en YouTube. Officiële bekendmakingen vindt u via Overheid.nl. De kalender met evenementen in Putten vindt u op onze website.

Meer manieren om op de hoogte te blijven