Aangepaste dienstverlening
Gemeentehuis
Donderdag 9 mei en vrijdag 10 mei is het gemeentehuis gesloten.
Afvalbrengstation
Donderdag 9 mei is het afvalbrengstation gesloten.
Vrijdag 10 mei is het afvalbrengstation geopend.
Donderdag 9 mei en vrijdag 10 mei is het gemeentehuis gesloten.
Donderdag 9 mei is het afvalbrengstation gesloten.
Vrijdag 10 mei is het afvalbrengstation geopend.
Vanuit de gemeente Putten kunnen wij met u meedenken en advies geven over wat helpend kan zijn in uw situatie. Naast advies kunnen wij u ook hulp en ondersteuning bieden. Bijvoorbeeld in volgende situaties:
Via onderstaand formulier kunt u online een melding doen voor advies, hulp of ondersteuning. Op het formulier geeft u in de hulpvraag aan waarover u advies wilt. Liever niet online invullen? Dan kunt u het PDF formulier downloaden, invullen en naar ons opsturen.
Uw melding advies, hulp en ondersteuning online doorgeven
Formulier melding advies, hulp en ondersteuning (PDF downloaden)
Of en welke hulp of ondersteuning u nodig heeft, hangt af van uw persoonlijke situatie en vraag. Wij richten ons op u, op het versterken van wat nog wél kan, eventueel met hulp van mensen om u heen. We kijken welke oplossingen binnen handbereik liggen, maar ook of we op zoek moeten naar passende vrijwillige of professionele ondersteuning.
In het onderzoeksverslag staat wat u tijdens het gesprek met de consulent heeft besproken en welke oplossingen in uw situatie mogelijk zijn. Ook staat beschreven wat u zelf kunt doen, wat de gemeente eventueel gaat doen en welke stappen daarvoor gezet worden. Wij vragen u om uw handtekening onder het verslag te zetten en terug te sturen in de antwoordenveloppe die u bij het verslag ontvangt.
Wij proberen het besluit binnen 6 weken te nemen. Soms is meer tijd nodig om zorgvuldig onderzoek te kunnen doen. Als dat zo is laten wij u dat weten. We begrijpen dat u misschien vragen heeft over het verloop van het onderzoek. Toch vragen wij u om in ieder geval te wachten totdat u het onderzoeksverslag heeft ontvangen. In dit verslag kunt u mogelijke toevoegingen en extra informatie aan ons doorgeven.
U krijgt van ons een brief toegestuurd met daarin ons besluit (een beschikking). Dit kan een toekenning of een afwijzing zijn.
Bij de gesprekken die u heeft mag een familielid of mantelzorger aanwezig zijn. Vindt u het prettig als er iemand anders bij de gesprekken is? Dan kunt u gebruik maken van de onafhankelijke inwonerondersteuning van Stimenz. Deze ondersteuning is gratis. De inwonerondersteuner van Stimenz denkt met u mee over de hulp die het beste bij u past. Ook helpt de inwonerondersteuner u bij gesprekken en contacten met instanties. Of bijvoorbeeld met het doorlezen en schrijven van brieven. Voor meer informatie belt u met (088) 784 64 64 of stuur een e-mail naar info.putten@stimenz.nl. Op de website www.stimenz.nl vindt u meer informatie.
Via Mijn Putten heeft u toegang tot uw persoonlijke internetpagina (PIP). Dit is een veilige en betrouwbare omgeving op internet waarin u zaken met de gemeente kunt doen.
Mijn Putten bestaat uit twee onderdelen:
Voor overige vragen kunt u tijdens de openingstijden contact opnemen met de Servicebalie via telefoonnummer (0341) 359 611.