Gemeentegids Putten

De Gemeentegids van Putten is een handzaam boekje voor elke inwoner die informatie graag op papier tot zich neemt. In de gemeentegids vindt u informatie over de Puttense politiek en het dagelijks bestuur van onze gemeente. Ook geven wij u informatie over de ambtelijke organisatie en bij wie u terecht kunt voor vragen. Daarnaast is de zorgwijzer opgenomen in de nieuwe gids en staan er adressen in van bedrijven, scholen, verenigingen en clubs in onze gemeente.

Haal een gemeentegids op bij het gemeentehuis

De gemeentegids verspreiden wij via één uitgiftepunt: het gemeentehuis. De gemeentegids van 2024 verschijnt medio februari. Zodra de gemeentegids is verschenen, kunt u een exemplaar ophalen.

Vraag de gemeentegids aan

Bent u niet in de gelegenheid om de gemeentegids op te halen? Vraag dan een exemplaar aan via onderstaande link. U ontvangt de gemeentegids gratis per post in uw brievenbus. U kunt ons ook bellen om een gemeentegids aan te vragen: (0341) 359 611.

Ik wil de gemeentegids ontvangen

Gemeentegids e-book

Het e-book is de digitale versie van de papieren gemeentegids. Ook de zorgwijzer is opgenomen in deze versie. Het e-book kunt u net als de gemeentegids doorbladeren.

Ga naar het e-Book

Digigids

Deze digigids is de digitale versie van de papieren gemeentegids. Ook de zorgwijzer is opgenomen in deze digitale versie. Via de zoekfunctie kunt u gemakkelijk informatie opzoeken over diverse instanties, hulpverleners, zorginstellingen, kerken, scholen, stichtingen, verenigingen en gemeentelijke informatie.

Ga naar de gemeentegids

Wijzigingen doorgeven

Het gebeurt regelmatig dat er iets verandert. Bijvoorbeeld een adres of een contactpersoon van een vereniging. U kunt wijzigingen doorgeven aan FMR Producties LokaalTotaal, de uitgever van de gemeentegids. Dit kan via de knop ‘Uw vermelding’ op www.lokaaltotaal.nl/putten of door een e-mail te sturen naar az@lokaaltotaal.nl.

Advertentie- en acquisitiefraude, valse facturen

Het komt helaas regelmatig voor dat malafide advertentieverkopers zeggen te werken voor een gemeentelijke uitgave zoals de gemeentegids.